Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/19208
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШакун, Н. В.-
dc.date.accessioned2020-03-31T08:41:23Z-
dc.date.available2020-03-31T08:41:23Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/19208-
dc.descriptionШакун, Н. В. Особливості інтерпретації історії в класичній українській філософсько-освітній думці / Н. В. Шакун // Філософія освіти. – 2005. – № 1. – С. 229-238.en_US
dc.description.abstractУ статті аналізується тлумачення історії в українській філософсько-освітній думці XVII–XIX ст. з урахуванням тенденцій класичної парадигми європейської культури. Автор вважає, що вітчизняна філософсько-освітня думка класичної доби Модерну в цілому не відрізнялася від західноєвропейських підходів, проте мала свої особливості. Специфіка тлумачення історії в Україні класичної доби, на думку автора, полягає в урахуванні хаотично-безладних процесів і подій, в той час як у західноєвропейській філософській думці вагому роль відігравали механіко-прогресистський та циклічний підходи.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherКиївen_US
dc.relation.ispartofseries;№ 1-
dc.subjectфілософська думкаen_US
dc.subjectінтерпретація історіїen_US
dc.titleОсобливості інтерпретації історії в класичній українській філософсько-освітній думціen_US
dc.title.alternativeОсобенности интерпретации истории в классической украинской философско-образовательной мыслиen_US
dc.title.alternativePecularities of History Interpretation in the Classical Ukrainian Philosophical and Educational Thoughten_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1В статье анализируется интерпретация истории украинской философско образовательной мысли XVII–XIX ст.ст. с учетом тенденций классической парадигмы европейской культуры. Автор считает, что отечественная философско образовательная мысль классической эпохи Модерна в целом не отличалась от западноевропейских подходов, хотя имела свои особенности. Специфика интерпретации истории в Украине классической эпохи, по мнению автора, заключается в учете хаотически- неупорядоченных процессов и событий, в то время как западноевропейская философская мысль существенную роль уделяла механико-прогрессистскому и циклическому подходам.en_US
dc.description.abstractalt2The article presents an analysis of the interpretation of history by the Ukrainian philosophical and educational thought of the 17–19 th century, taking into consideration the tendencies of the classical paradigm of the European culture. The author considers that Ukrainian philosophical and educational thought of the Modern ages did not differ from the Western European approaches though had its own peculiarities. In author's opinion, the interpretation of history in Ukraine of the Classical period lied in a registration of the chaotic and messy processes and events, when Western-European thought was paying much attention to the mechanic and progressive and also cyclic approaches.en_US
Розташовується у зібраннях:Шакун Н. В.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osoblivost-nterpretats-stor-v-klasichn-y-ukra-nsk-y-f-losofsko-osv-tn-y-dumts.pdf108,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.