Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/19219
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВербицька, А. В.-
dc.contributor.authorЗабаштанська, Т. В.-
dc.contributor.authorЗабаштанський, М. М.-
dc.contributor.authorБабаченко, Л. В.-
dc.date.accessioned2020-04-03T06:12:37Z-
dc.date.available2020-04-03T06:12:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/19219-
dc.descriptionМаркетинг : метод. рекомендації до виконання курс. роботи для здобувачів перш. (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. і заоч. форм навчання, галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спец. 075 «Маркетинг» / уклад.: А. В. Вербицька, Т. В. Забаштанська, М. М. Забаштанський, Л. В. Бабаченко. - Чернігів : ЧНТУ, 2020. - 35 с.en_US
dc.description.abstractМета написання курсової роботи – подальша систематизація, засвоєння і поглиблення теоретичних знань, формування вмінь і навичок проведення самостійних досліджень з обраної галузі маркетингу, а також застосування одержаних знань та вмінь для вирішення конкретної практичної задачі.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.titleМаркетинг : методичні рекомендації до виконання курсової роботи освітня програма «Маркетинг», рівень вищої освіти – перший (бакалаврський), спеціальність 075 «Маркетинг», галузь знань 07 «Управління та адміністрування»en_US
dc.typeLearning Objecten_US
Розташовується у зібраннях:Забаштанський М. М.: навчально-методичні видання
Бабаченко Л. В.: навчально-методичні видання
Забаштанська Т. В.: навчально-методичні видання
Вербицька А. В.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг..pdf798,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.