Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/19315
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОліфіренко, Л. Д.-
dc.contributor.authorПисменюк, М. А.-
dc.date.accessioned2020-04-09T16:15:14Z-
dc.date.available2020-04-09T16:15:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/19315-
dc.descriptionОліфіренко, Л. Д. Критерії ефективності інтернет-технологій в аспекті планування маркетингових комунікацій / Л. Д. Оліфіренко, М. А. Писменюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2019. - № 3 (19). - С. 33-44.en_US
dc.description.abstractАналіз розвитку рекламного інтернет-ринку України виявив основні напрями перспективного використання цифрових технологій. Узагальнення результатів дослідження дозволили визначити критерії ефективності інтернеттехнологій в аспекті планування маркетингових комунікацій. Аналіз середовища рекламного інтернет-ринку виявив інноваційно-технологічні чинники розвитку комунікаційного простору. У статті визначено сутність інтернетреклами, проаналізовано сучасний стан та обсяги інтернет-реклами в порівнянні з іншими видами медійної реклами; розглянуто сутність та форми інтернет-промоушингу, а також динаміку обсягу інтернет-реклами, доцільність та актуальність її використання.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернiгiв ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseries№ 3(19);-
dc.subjectрекламний ринокen_US
dc.subjectефективність рекламиen_US
dc.subjectпроблеми рекламного ринкуen_US
dc.subjectінтернет-рекламаen_US
dc.subjectринок інтернет-рекламиen_US
dc.subjectрозвиток інтернет-рекламиen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectрекламный рынокen_US
dc.subjectэффективность рекламыen_US
dc.subjectпроблемы рекламного рынкаen_US
dc.subjectинтернетрекламаen_US
dc.subjectрынок интернет-рекламыen_US
dc.subjectразвитие интернет-рекламыen_US
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииen_US
dc.subjectadvertising marketen_US
dc.subjectadvertising effectivenessen_US
dc.subjectproblems of advertising marketen_US
dc.subjectonline advertisingen_US
dc.subjectonline advertising marketen_US
dc.subjectdevelopment of online advertisingen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.titleКритерії ефективності інтернет-технологій в аспекті планування маркетингових комунікаційen_US
dc.title.alternativeКритерии эффективности интернет-технологий в аспекте планирования маркетинговых коммуникацийen_US
dc.title.alternativeCriteria for the effectiveness of internet technologies in the aspect of marketing communications planningen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Анализ развития рекламного интернет-рынка Украины выявил основные направления перспективного использования цифровых технологий. Обобщение результатов исследования позволили определить критерии эффективности интернет-технологий в аспекте планирования маркетинговых коммуникаций. Анализ среды рекламного интернет-рынка обнаружил инновационно-технологические факторы развития коммуникационного пространства. В статье определена сущность интернет-рекламы, проанализировано современное состояние и объемы интернетрекламы по сравнению с другими видами медийной рекламы; рассмотрена сущность и виды интернетпромоушингу, а также динамика объема интернет-рекламы, целесообразность и актуальность ее использования.en_US
dc.description.abstractalt2Analysis of the development of advertising Internet market in Ukraine revealed the main directions of perspective use of information and digital technologies. Summarizing the results of the study allowed us to determine the criteria for the effectiveness of Internet technologies in the aspect of marketing communications planning. The analysis of the Internet advertising market environment revealed innovative and technological factors of development of the communication space. The article defines the essence of Internet advertising, analyzes the current state and volume of Internet advertising in comparison with other types of display advertising; the essence and types of Internet promotion are considered, the dynamics of the volume of Internet advertising, the expediency and relevance of its use are considered.en_US
Розташовується у зібраннях:Оліфіренко Л. Д. : наукові статті
Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2019. – №3(19)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3 Олiфiренко Л. Д..pdfСтаття324,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.