Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/19486
Назва: Перспективні напрямки розробки стартапів в туризмі
Інші назви: Perspective start-up rolling directions in tourism
Автори: Безуглий, І. В.
Ключові слова: стартапи в туризмі
туристичний продукт
франчайзинг
соціальні мережі
туристичні Інтернет-портали
стартапы в туризме
туристический продукт
франчайзинг
социальные сети
туристические Интернет-порталы
tourism start-ups
tourist product
franchising
social networks
tourist internet portals
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості використання інструментів фінансування стартапів у туризмі, зокрема франчайзинг, венчурне інвестування та краудфандинг. Визначено дві тенденції розвитку стартапів у туристичній сфері України: копіювання успішних західних проектів та створення онлайн-бізнесу. Проведено аналіз ринку стартапів за сегментами: соціальні мережі, інформаційні портали та спеціалізовані сервіси. Охарактеризовано наведені приклади Інтернетпорталів в Україні. Серед представлених форм Інтернет-порталів – Інтернет-магазини, сайти галузевих асоціацій, соціальні мережі. Доведено, що розроблення стартапів має бути спрямоване на створення чи просування туристичного продукту, а не окремої послуги. Подано структуру витрат суб’єктів туристичної діяльності на формування узагальненого туристичного продукту в Україні, наведено існуючі інтерпретації терміна «туристичний продукт». Наведено приклади туристичних стартапів у країнах світу
Опис: Безуглий, І. В. Перспективні напрямки розробки стартапів в туризмі / І.В. Безуглий // Інфраструктура ринку. - 2019. - Вип. 33. - С. 55-62.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/19486
Розташовується у зібраннях:Безуглий І. В.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdfстаття176,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.