Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/19568
Назва: Вплив елементів маркетинг-міксу на діяльність підприємства (на матеріалах ДП «Сумське лісове господарство»)
Автори: Спода, Ю. Г.
Ключові слова: маркетинг-мікс
продукт
ціна
місце
просування
реклама
збут
Дата публікації: 2019
Видавництво: Чернігів
Короткий огляд (реферат): У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто сутність та вплив плив елементів маркетинг-міксу на діяльність підприємства. Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи: – теоретико-методологічні засади використання елементів комплексу маркетингу; – аналіз на оцінку виробничо-господарської та маркетингової діяльності ДП «Сумське лісове господарство»; – ефективні маркетингові рішення щодо розвитку Сумського лісового господарства та рекомендації щодо реалізації маркетингових заходів. У роботі розроблені пропозиції щодо покращення маркетингової діяльності ДП «Сумське лісове господарство» з використанням елементів маркетинг-міксу.
Опис: Спода, Ю. Г. Вплив елементів маркетинг-міксу на діяльність підприємства (на матеріалах ДП «Сумське лісове господарство») : магістерська робота : 075 Маркетинг / Ю. Г. Спода ; керівник роботи Вербицька А. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2019. – 87 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/19568
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Спода-маг.-2019.pdf819,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.