Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/19715
Назва: Маркетингова політика розподілення : методичні вказівки до практичних занять для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної форми навчання
Автори: Вербицька, А. В.
Бабаченко, Л. В.
Забаштанська, Т. В.
Хоменко, І. О.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): Практичні заняття спрямовані на розвиток у здобувачів вищої освіти організаційних та аналітичних здібностей, а також уміння користуватися теоретичними знаннями у вирішенні практичних ситуацій та вміння користуватися рекомендованою літературою.
Опис: Маркетингова політика розподілення : метод. вказівки до практ. занять для студентів спец. 075 «Маркетинг» ден. форми навчання / уклад.: А. В. Вербицька, Л. В. Бабаченко, Т. В. Забаштанська, І. О. Хоменко. - Чернігів : ЧНТУ, 2020. - 30 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/19715
Розташовується у зібраннях:Хоменко І. О.: навчально-методичні видання
Забаштанська Т. В.: навчально-методичні видання
Бабаченко Л. В.: навчально-методичні видання
Вербицька А. В.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингова політика розподілення..pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.