Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/19715
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВербицька, А. В.-
dc.contributor.authorБабаченко, Л. В.-
dc.contributor.authorЗабаштанська, Т. В.-
dc.contributor.authorХоменко, І. О.-
dc.date.accessioned2020-08-03T16:54:38Z-
dc.date.available2020-08-03T16:54:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/19715-
dc.descriptionМаркетингова політика розподілення : метод. вказівки до практ. занять для студентів спец. 075 «Маркетинг» ден. форми навчання / уклад.: А. В. Вербицька, Л. В. Бабаченко, Т. В. Забаштанська, І. О. Хоменко. - Чернігів : ЧНТУ, 2020. - 30 с.en_US
dc.description.abstractПрактичні заняття спрямовані на розвиток у здобувачів вищої освіти організаційних та аналітичних здібностей, а також уміння користуватися теоретичними знаннями у вирішенні практичних ситуацій та вміння користуватися рекомендованою літературою.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.titleМаркетингова політика розподілення : методичні вказівки до практичних занять для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної форми навчанняen_US
dc.typeLearning Objecten_US
Розташовується у зібраннях:Хоменко І. О.: навчально-методичні видання
Забаштанська Т. В.: навчально-методичні видання
Бабаченко Л. В.: навчально-методичні видання
Вербицька А. В.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингова політика розподілення..pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.