Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/19725
Назва: Маркетинговий менеджмент : методичні вказівки до практичних занять, самостійної та дистанційної роботи здобувачів бакалаврського ступеня галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент» усіх форм навчання
Автори: Самійленко, Г. М.
Шабардина, Ю. В.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): Метою вивчення дисципліни “Маркетинговий менеджмент” є засвоєння теоретичних знань з організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності на підприємстві.
Опис: Маркетинговий менеджмент : метод. вказівки до практ. занять, самост. та дистанц. роботи здобувачів бакалавр. ступеня галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спец. 073 «Менеджмент» усіх форм навчання / уклад.: Г. М. Самійленко, Ю. В. Шабардина. - Чернігів : ЧНТУ, 2020. – 63 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/19725
Розташовується у зібраннях:Самійленко Г. М.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинговий менеджмент.pdf814,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.