Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20081
Назва: Імідж туристичного підприємства
Інші назви: Image of a tourist enterpris
Автори: Курпас, Д. О.
Ключові слова: імідж
турагентство
конкурентоспроможність
зовнішній ринок
макрооточення
Дата публікації: 2020
Видавництво: Чернігів
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес формування іміджу туристичного підприємства. Предметом дослідження є методичні та прикладні аспекти формування, аналізу та вдосконалення іміджу туристичного підприємства «TUI» з урахуванням внутрішніх та зовнішніх чинників його діяльності. Метою дослідження є обґрунтування чинників формування та напрямів вдосконалення іміджу туристичного агентства в сучасних умовах. Для досягнення мети вирішені наступні завдання: охарактеризувати сутність іміджу підприємства цілому; визначити основні складові іміджу туристичного підприємства; дослідити чинники формування позитивного іміджу підприємства; надати загальну характеристику організації та напрямам діяльності турагентства «TUI»; проаналізувати позитивні та негативні сторони діяльності обраного підприємства; розглянути перспективи діяльності компанії на міжнародному ринку; запропонувати заходи щодо покращення сформованого іміджу компанії
Опис: Курпас, Д. О. Імідж туристичного підприємства : дипломна робота : 242 Туризм / Д. О. Курпас ; керівник роботи Гонта О. І. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра туризму. – Чернігів, 2020. – 96 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/20081
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курпас_бакалавр_2020.pdfВипускна кваліфікаційна робота2,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.