Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20383
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайленко, Л. Ю.
dc.date.accessioned2020-12-08T13:05:03Z
dc.date.available2020-12-08T13:05:03Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/20383
dc.descriptionМихайленко, Л. Ю. Організаційні засади контролю якості надання аудиторських послуг / Л. Ю. Михайленко; наук. керів. Т. В. Клименко // Бухгалтерський облік, оподаткування, аналіз і аудит: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку : VІ Міжнародна науково-практична конференція (м. Чернігів, 27 листопада 2020 р.) : тези доповідей. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020. - С. 68-70.en_US
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку економічних суб’єктів важливим є питання якості аудиторських послуг, оскільки чим якісніше проведена аудиторська перевірка на підприємстві, тим прозорішу, стабільнішу і надійнішу інформацію отримають інвестори, кредитори та іноземні партнери про нього, тим більше можливостей буде у суб’єкта господарювання отримати великий прибуток й укласти вигідний контракт, адже він знатиме свої сильні і слабкі сторони та напрями їх удосконалення.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherНУ «Чернігівська політехніка»en_US
dc.subjectаудитen_US
dc.subjectякість аудиторських послугen_US
dc.subjectсистема контролю якості аудиторських послугen_US
dc.subjectпроцедури контролюen_US
dc.subjectмоніторингen_US
dc.titleОрганізаційні засади контролю якості надання аудиторських послугen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 27 листопада 2020 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
68-70 Л. Ю. Михайленко.pdfстаття463,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.