Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20429
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолковниченко, С. О.-
dc.contributor.authorЄльчищева, І. А.-
dc.date.accessioned2020-12-16T12:22:47Z-
dc.date.available2020-12-16T12:22:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/20429-
dc.descriptionПолковниченко, С. О. Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок в умовах посилення євроінтеграційних процесів / С. О. Полковниченко, І. А. Єльчищева // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2019. - № 3 (19). - С. 89-98.en_US
dc.description.abstractУ статті розкрито наукові підходи до класифікації стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок та охарактеризовано основні з них. Досліджено реалізацію експортної стратегії кондитерської корпорації «Roshen», яка є лідером в експорті кондитерських виробів на вітчизняному ринку. Проаналізовано місце компанії у світовому рейтингу найбільших виробників кондитерських виробів. Запропоновано розробити стратегію, яка б дозволила підприємству посилити свої позиції на зовнішньому ринку.en_US
dc.language.isouken_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми і перспективи економіки та управління;№ 3 (19)-
dc.subjectстратегія виходу на зовнішній ринокen_US
dc.subjectекспортen_US
dc.subjectпрямий експортen_US
dc.subjectнепрямий експортen_US
dc.subjectстратегія коопераціїen_US
dc.subjectстратегія інтеграціїen_US
dc.subjectпряме інвестуванняen_US
dc.subjectспільне підприємствоen_US
dc.subjectстратегия выхода на внешний рынокen_US
dc.subjectэкспортen_US
dc.subjectпрямой экспортen_US
dc.subjectкосвенный экспортen_US
dc.subjectстратегия кооперацииen_US
dc.subjectстратегия интеграцииen_US
dc.subjectпрямое инвестированиеen_US
dc.subjectсовместное предприятиеen_US
dc.subjectforeign market entry strategyen_US
dc.subjectexporten_US
dc.subjectdirect exporten_US
dc.subjectindirect exporten_US
dc.subjectcooperation strategyen_US
dc.subjectintegration strategyen_US
dc.subjectdirect investmenten_US
dc.subjectjoint ventureen_US
dc.titleСтратегія виходу підприємства на зовнішній ринок в умовах посилення євроінтеграційних процесівen_US
dc.title.alternativeСтратегия выхода предприятия на внешний рынок в условиях Усиления евроинтеграционных процессовen_US
dc.title.alternativeEnterprise strategy on entering the foreign in terms Of european integration processes strengtheen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1В статье раскрыты научные подходы к классификации стратегий выхода предприятия на внешний рынок и охарактеризованы основные из них. Исследовано реализацию экспортной стратегии кондитерской корпорации «Roshen», которая является лидером в экспорте кондитерских изделий на отечественном рынке. Проанализировано место компании в мировом рейтинге крупнейших производителей кондитерских изделий. Предложено разработать стратегию, которая позволила бы предприятию усилить свои позиции на внешнем рынке.en_US
dc.description.abstractalt2The article discloses the scientific approaches to the classification of the enterprise strategies on entering the foreign market and describes the main ones. The realization of export strategy of Roshen Confectionery Corporation, which is the leader in export of confectionery products in the domestic market, is studied. The place of the company in the world rating of the largest confectionery manufacturers is analyzed. Developing a strategy that would allow the company to strengthen its position in the foreign market is suggested.en_US
Розташовується у зібраннях:Полковниченко С. О.: наукові статті
Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2019. – №3(19)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полковниченко, Єльчищева, стаття 2019-4-13.pdfстаття295,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.