Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20448
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОнопко, О. С.-
dc.contributor.authorПолковниченко, С. О.-
dc.contributor.authorХомєнок, М. В.-
dc.date.accessioned2020-12-21T00:43:00Z-
dc.date.available2020-12-21T00:43:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/20448-
dc.descriptionOnopko, O. Implementation of the marketing complex in the football club / O. Onopk, S. Polkovnychenko, M. Khomienok // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020. - № 1 (21). - С. 132-141.en_US
dc.description.abstractThe article adapts the marketing complex (product, price, place, promotion, people, process) to the football club. The components of the marketing mix of Football Club “Desna” are evaluated. Communications (online and offline) of FC “Desna” are studied. In order to make effective decisions regarding the use of the marketing complex in the activities of Football Club "Desna" SWOT-analysis is conducted. The main directions of improvement of realization of the marketing complex of FC "Desna" are generalized and substantiated. It is proposed to plan communications complex through annual compilation of a media plan developed on the basis of the SMM-strategy of the club.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми і перспективи економіки та управління;№ 1 (21)-
dc.subjectfootball club “Desna”en_US
dc.subjectmarketing of football cluben_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjectproducten_US
dc.subjectpriceen_US
dc.subjectplaceen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectpeopleen_US
dc.subjectprocessen_US
dc.subjectфутбольний клуб «Десна»en_US
dc.subjectмаркетинг футбольного клубуen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectтоварen_US
dc.subjectцінаen_US
dc.subjectмісцеen_US
dc.subjectпросуванняen_US
dc.subjectлюдиen_US
dc.subjectпроцесen_US
dc.titleImplementation of the marketing complex in the football cluben_US
dc.title.alternativeРеалізація комплексу маркетингу у футбольному клубіen_US
dc.title.alternativeРеализация комплекса маркетинга в футбольном клубеen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1У статті здійснено адаптацію комплексу маркетингу (product, price, place, promotion, рeople, рrocess) до фут- больного клубу. Проведено оцінювання компонентів маркетинг-міксу футбольного клубу «Десна». Досліджено ко- мунікації (онлайн та офлайн) ФК «Десна». З метою прийняття ефективних рішень щодо використання комплексу маркетингу в діяльності футбольного клубу «Десна» проведено SWOT-аналіз. Узагальнено та обґрунтовано основні напрямки вдосконалення реалізації комплексу маркетингу ФК «Десна». Запропоновано планувати комплекс комуні- кацій шляхом щорічного складання медіа-плану, розробленого на основі SMM-стратегії клубуen_US
dc.description.abstractalt2В статье осуществлено адаптацию комплекса маркетинга (product, price, place, promotion, Рeople, рrocess) в фу- тбольный клуб. Проведена оценка компонентов маркетинг-микса футбольного клуба «Десна». Исследованы комму- никации (онлайн и офлайн) ФК «Десна». С целью принятия эффективных решений по использованию комплекса марке- тинга в деятельности футбольного клуба «Десна» проведен SWOT-анализ. Обобщены и обоснованы основные направления совершенствования реализации комплекса маркетинга ФК «Десна». Предложено планировать комплекс коммуникаций путем ежегодного составления медиа-плана, разработанного на основе SMM-стратегии клуба.en_US
Розташовується у зібраннях:Полковниченко С. О.: наукові статті
Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2020. – №1(21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Текст_1(21) -132-141.pdfстаття298,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.