Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20459
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолковниченко, С. О.-
dc.contributor.authorЛевківський, В. М.-
dc.date.accessioned2020-12-23T12:22:14Z-
dc.date.available2020-12-23T12:22:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/20459-
dc.descriptionПолковниченко, С. О. Інструменти маркетингових комунікацій в системі міжнародного бізнесу транснаціональних корпорацій / С. О. Полковниченко, В. М. Левківський // Стратегічні напрямки і пріоритети трансформаційного поступу України : монографія / за заг. ред. М. М. Забаштанського. - Чернігів : ЧНТУ, 2019. - С.170-191.en_US
dc.description.abstractСучасний етап розвитку міжнародних економічних відносин відбувається в умовах посилення інтернаціоналізації і транснаціоналізації світового господарства, вираженням яких є діяльність транснаціональних корпорацій (ТНК) як важливих суб’єктів міжнародного підприємництва. В умовах глобалізації ефективна діяльність ТНК дозволяє їм інтенсифікувати інвестиційні та фінансові потоки, поширювати принципи і методи ефективного маркетингу, впроваджуючи інноваційні продукти і технології. Маркетингові комунікації стають важливим чинником економічної діяльності міжнародних компаній щодо виходу на зовнішні ринки, просування своєї продукції до споживачів.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectміжнародні економічні відносиниen_US
dc.subjectтранснаціональні корпораціїen_US
dc.titleІнструменти маркетингових комунікацій в системі міжнародного бізнесу транснаціональних корпораційen_US
dc.typeBook chapteren_US
Розташовується у зібраннях:Полковниченко С. О.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полковниченко, Левківський В. монографія 2019.pdfглава в книзі438,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.