Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20461
Назва: Державна політика України щодо просування національного туристичного продукту на європейський ринок
Автори: Полковниченко, С. О.
Мурай, А. О.
Ключові слова: ринок туристичних послуг
туристичний продукт
Дата публікації: 2019
Видавництво: Хмельницький : Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут
Короткий огляд (реферат): В умовах глобалізації та стрімкого зростання світового ринку туристичних послуг розширюються можливості країн щодо реалізації наявного туристичного потенціалу, просування туристичного продукту і збільшення своєї частки. Проте, володіючи значним туристичним потенціалом, Україна сьогодні не може зайняти провідні позиції на європейському ринку
Опис: Полковниченко, С. О. Державна політика України щодо просування національного туристичного продукту на європейський ринок / С. О. Полковниченко, А. О. Мурай // Творчий пошук молоді – курс на ефективність : матеріали Міжнарод. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Хмельницький, 21 берез. 2019 р.). – Хмельницький, 2019. - С. 177-180.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/20461
Розташовується у зібраннях:Полковниченко С. О.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полковниченко, Мурай, тези 2019-4-8-2-5.pdfнаукова доповідь310,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.