Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20467
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолковниченко, С. О.-
dc.contributor.authorЄльчищева, І. А.-
dc.date.accessioned2020-12-24T08:36:40Z-
dc.date.available2020-12-24T08:36:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/20467-
dc.descriptionПолковниченко, С. О. Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок в умовах глобалізації / С. О. Полковниченко, І. А. Єльчищева // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : монографія / за заг. ред. М. М. Забаштанського. – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – С. 217-232.en_US
dc.description.abstractВ умовах зростаючих темпів глобалізації світової спільноти, посилення конкуренції, нестабільності розвитку внутрішнього ринку України та його маркетингового середовища важливим завданням підприємств є просування продукції на зовнішній ринок. Вітчизняні корпорації сьогодні досягли такого рівня розвитку, коли їхній досвід, репутація і продукція легко можуть бути перенесені на іноземний ринок. Для прийняття стратегічно правильних рішень виходу на зовнішній ринок підприємство повинно бачити перед собою чітко описані альтернативи.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.subjectстратегія підприємстваen_US
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльність підприємстваen_US
dc.titleСтратегія виходу підприємства на зовнішній ринок в умовах глобалізаціїen_US
dc.typeBook chapteren_US
Розташовується у зібраннях:Полковниченко С. О.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полковниченко, Єльчищева, монографія 2020-5-19.pdfглава в книзі387,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.