Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20474
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолковниченко, С. О.-
dc.contributor.authorМурай, А. О.-
dc.date.accessioned2020-12-24T09:35:44Z-
dc.date.available2020-12-24T09:35:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/20474-
dc.descriptionПолковниченко, С. О. Використання нейромаркетингу у сфері туризму / С. О. Полковниченко, А. О. Мурай // Творчий пошук молоді – курс на ефективність : матеріали міжнарод. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Хмельницький, 31 берез. 2020р.). – Хмельницький, 2020. – 152-154.en_US
dc.description.abstractУ сучасних умовах розробка маркетингової стратегії і рекламної кампанії багатьох відомих бізнес-структур спирається на використання нейромаркетингових технологій. Застосування нейромаркетингу підвищує ефективність господарської діяльності підприємств, забезпечує зростання реалізації товарів і послуг, залучає нові цільові аудиторії, змінює ставлення споживачів до виробників товарів та послуг.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХмельницький : Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститутen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectнейромаркетингові технологіїen_US
dc.titleВикористання нейромаркетингу у сфері туризмуen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Полковниченко С. О.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полковниченко, Мурай, тези 2020-5-7.pdfнаукова доповідь537,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.