Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20477
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолковниченко, С. О.-
dc.contributor.authorХомєнок, М. В.-
dc.date.accessioned2020-12-24T10:16:48Z-
dc.date.available2020-12-24T10:16:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/20477-
dc.descriptionПолковниченко, С. О. Особливості комплексу спортивного маркетингу / С. О. Полковниченко, М. В. Хомєнок // Інноваційні технології бізнесу, природокористування і туризму [Електронне видання] : зб тез І Міжнарод наук-практ. конф. (м. Чернігів, 9 квіт. 2020 р.). – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – С. 135-138.en_US
dc.description.abstractОдним із важливих видів людської діяльності сучасності є спорт, який сьогодні став вигідною сферою вкладення капіталу та отримання високих прибутків. До нього залучені значні фінансові кошти, велика кількість людських, інформаційних та матеріальних ресурсів. Проте успішний розвиток спортивних організацій можливий лише при чіткій орієнтації на запити потенційних споживачів. Тому маркетингова діяльність стає невід’ємною частиною функціонування кожної з них.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.subjectспортивний маркетингen_US
dc.titleОсобливості комплексу спортивного маркетингуen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Полковниченко С. О.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полковниченко, Хомєнок, тези-6-9.pdfнаукова доповідь204,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.