Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20478
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолковниченко, С. О.-
dc.contributor.authorШкулепіна, А. В.-
dc.date.accessioned2020-12-24T10:29:14Z-
dc.date.available2020-12-24T10:29:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/20478-
dc.descriptionПолковниченко, С. О. Особливості реалізації комплексу маркетингу у сфері медичних послуг / С. О. Полковниченко, А. В. Шкулепіна // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : монографія / за заг. ред. М. М. Забаштанського. – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – С. 266-279.en_US
dc.description.abstractОсновними цінностями суспільства є життя і здоров’я людини. Тому охорона здоров’я – це одна із соціально значущих сфер життєдіяльності людини, яка тісно пов’язана з державним регулюванням. Проте активне впровадження принципів ринкової економіки в усі сфери господарської діяльності не оминуло і сферу медичного обслуговування. Ускладнення структури ринку, поява нових суб’єктів, орієнтація на споживача потребують розвитку маркетингової діяльності й у сфері надання медичних послуг.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.subjectмедичні послугиen_US
dc.subjectмаркетинг медичних послугen_US
dc.titleОсобливості реалізації комплексу маркетингу у сфері медичних послугen_US
dc.typeBook chapteren_US
Розташовується у зібраннях:Полковниченко С. О.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полковниченко, Шкулепіна, монографія_ 2020-5-18 (1).pdfнаукова доповідь286,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.