Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаленко, В. А.
dc.date.accessioned2021-01-21T07:59:36Z
dc.date.available2021-01-21T07:59:36Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/20762
dc.descriptionМоскаленко, В. А. Удосконалення основних напрямів маркетингової політики просування інноваційних розробок / В. А. Москаленко // Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2018. - Т. 29 (68) № 5. - С. 72-76.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання управління маркетинговою діяльністю в наукоємних галузях, зокрема методи просування інноваційних розробок. Для просування інноваційних розробок та нового товару використовують інноваційний маркетинг. Здійснено аналіз маркетингових заходів щодо просування інноваційних розробок. Під час розроблення маркетингової політики просування інноваційного продукту необхідно враховувати його специфічні властивості. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингу інновацій як діяльності, спрямованої на пошук нових сфер та способів використання потенціалу підприємства.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherКиїв : Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадськогоen_US
dc.relation.ispartofseriesВчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління;Т. 29 (68) № 5
dc.subjectінноваціяen_US
dc.subjectінноваційна розробкаen_US
dc.subjectновий товарen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectинновацияen_US
dc.subjectинновационная разработкаen_US
dc.subjectновый товарen_US
dc.subjectконкуренцияen_US
dc.subjectрынокen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.subjectnew producten_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketen_US
dc.titleУдосконалення основних напрямів маркетингової політики просування інноваційних розробокen_US
dc.title.alternativeСовершенствование основных направлений маркетинговой политики продвижения инновационных разработокen_US
dc.title.alternativeImprovement of the main directions of the marketing policy оf promotion of innovative developmentsen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1В статье рассмотрены вопросы управления маркетинговой деятельностью в наукоемких отраслях, в частности методы продвижения инновационных разработок. Для продвижения инновационных разработок и нового товара используют инновационный маркетинг. Осуществлен анализ маркетинговых мероприятий по продвижению инновационных разработок. При разработке маркетинговой политики продвижения инновационного продукта необходимо учитывать его специфические свойства. Предложены пути совершенствования маркетинга инноваций как деятельности, направленной на поиск новых сфер и способов использования потенциала предприятия.en_US
dc.description.abstractalt2The article deals with the management of marketing activities in high technology іndustries, in particular methods for promoting innovation. Innovation marketing is used to promote innovation and new products. The analysis of marketing measures for the promotion of innovation is carried out. In developing marketing policies, promoting the innovative product must take into account its specific properties. The ways of improvement of marketing of innovations as the activity aimed at search of new spheres and ways of using the potential of the enterprise are offered.en_US
Розташовується у зібраннях:Москаленко В. А.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdfстаття325,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.