Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/20898
Назва: | Індикатори оцінки та моніторингу ефективності інтернаціоналізації вищої освіти у європейському освітньо-науковому просторі |
Автори: | Вербицька, А. В. |
Ключові слова: | інтернаціоналізація вища освіта оцінювання індикатори мобільність |
Дата публікації: | 2020 |
Серія/номер: | ;Вип. 15 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність дослідження інструментів оцінки та моніторингу інтернаціоналізації вищої освіти посилюється в контексті зміни парадигми акредитації освітніх програм і системи фінансування закладів вищої освіти. Сучасні заклади вищої освіти повинні розглядати інтернаціоналізацію не як мету, а як засіб підвищення якості вищої освіти, інституційної репутації на національному та міжнародному рівнях, диверсифікації фінансових і людських ресурсів. Підкреслюється важливість залучення всіх стейкхолдерів (учасників освітнього процесу, представників органів державної влади та місцевого самоврядування, представників роботодавців і бізнес-спільноти, а також громадськості) до розробки стратегії інтернаціоналізації та здійснення моніторингу за її впровадженням. На підставі аналізу методик оцінки та моніторингу інтернаціоналізації вищої освіти за кордоном у статті пропонується інструмент для збору даних «CIHEIP (Complex of Indicators of Higher Education Internationalization Performance)», що є комплексом індикаторів для вимірювання рівня інтернаціоналізації закладів вищої освіти. Пропонований комплекс кількісних і якісних індикаторів дає змогу визначити рівень інтернаціоналізації закладів вищої освіти за ключовими вимірами міжнародної діяльності, що включають стратегічне планування й управління, освітній і науково-дослідницький процес. Розроблений інструмент базується на самооцінюванні закладами вищої освіти заходів і результатів реалізації стратегічного плану, дозволяє зібрати широкий спектр інформації у сфері інтернаціоналізації, відкриває для закладів вищої освіти напрями для удосконалення освітньої пропозиції, допомагає визначити сильні та слабкі сторони. Підкреслюються обмеження, пов’язані із самооцінюванням інтернаціоналізації вищої освіти: виключається можливість його застосування при проведенні зовнішніх акредитацій, а отже, неможливість отримати експертний відгук і рекомендації щодо удосконалення. |
Опис: | Вербицька, А. В. Індикатори оцінки та моніторингу ефективності інтернаціоналізації вищої освіти у європейському освітньо-науковому просторі / А. В. Вербицька // Публічне управління і адміністрування в Україні, 2020. - Вип. 15. - С. 37-41. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/20898 |
Розташовується у зібраннях: | Вербицька А. В.: наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 207,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.