Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/21069
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаленко, В. А.-
dc.date.accessioned2021-02-04T08:20:15Z-
dc.date.available2021-02-04T08:20:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/21069-
dc.descriptionМоскаленко, В. А. Маркетингові інновації в наукоємних галузях економіки / В. А. Москаленко // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : монографія / за заг. ред. М. М. Забаштанського. - Чернігів : ЧНТУ, 2020. - С.176-187.en_US
dc.description.abstractСьогодні в глобалізованому світі економічне зростання країни та підвищення якості життя її населення нерозривно пов’язані з інноваційною діяльністю. Актуалізація інноваційної діяльності, тобто використання та комерціалізація інновацій, з одного боку, і потреба в підвищенні конкурентоспроможності вітчизняної продукції – з іншого, зумовили появу нових нагальних завдань перед підприємствами – ефективне управління такою діяльністю.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.subjectмаркетингові інноваціїen_US
dc.titleМаркетингові інновації в наукоємних галузях економікиen_US
dc.typeBook chapteren_US
Розташовується у зібраннях:Москаленко В. А.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Москаленко_монографія_2020-4-15.pdfрозділ в моногорафії187,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.