Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/21072
Назва: Управління маркетинговим комплексом підприємства:поняття, принципи, методи
Інші назви: Management of marketing complex of enterprise: the concept, principles, methods
Автори: Москаленко, В. А.
Летошко, К. А.
Ключові слова: управління
стратегія
управління маркетингом
маркетинговий комплекс
елементи маркетингу
управление
стратегия
управление маркетингом
маркетинговый комплекс
элементы маркетинга
management
strategy
marketing management
marketing complex
marketing elements
Дата публікації: 2018
Серія/номер: Інфраструктура ринку;Вип. 25
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена питанню вивчення управління маркетинговим комплексом підприємства за видом діяльності «виробництво». Проаналізовані головні поняття з управління підприємством. Досліджені основні принципи та методи управління маркетинговим комплексом підприємства. На прикладі окремого підприємства розкрито найважливіші елементи маркетингу. Запропоновані стратегії розвитку управління маркетинговим комплексом підприємства.
Опис: Москаленко, В. А. Управління маркетинговим комплексом підприємства: поняття, принципи, методи / В. А. Москаленко, К. А. Летошко // Інфраструктура ринку. - 2018. - Вип. 25. - С. 368-373.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/21072
Розташовується у зібраннях:Москаленко В. А.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25_2018-368-373.pdfстаття298,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.