Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/21197
Назва: До питання концептуалізації поняття культурних та креативних індустрій
Інші назви: Conceptualization of the concepts of "culture" and "creative industries"
Автори: Шакун, Н. В.
Ключові слова: культура
творчість
креативність
культурні індустрі
креативні індустрії
culture
creativity
creativeness
cultural industries
creative industries
Дата публікації: 2019
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: 2;(14)
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми дослідження. В контексті руху України до Європейського союзу варто враховувати передовий західний досвід розвитку культурного сектору, переосмислити його з урахуванням вітчизняної етноментальної специфіки. Постановка проблеми. Вивчення процесів суспільної трансформації в сучасній Україні передбачає розробку і аналіз нових концептів, спроможних їх відтворити і здатних всебічно теоретично репрезентувати. До таких належить концепт культурних і креативних індустрій. Аналіз останніх досліджень. Тему культуротворчого потенціалу креативних індустрій розробляють такі вчені, як Є. Богатирьова О. Лазарєва, С. Олійник, І. Петрова, В. Солодовник та ін. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Першочергового дослідження потребує поняття, передумови виникнення та перспективи становлення креативних індустрій. Постановка завдання. Метою публікації є аналіз походження та семантичних нашарувань поняття «культура», «творчість», «креативність» та похідних від них термінів «культурні індустрії» і «креативні індустрії»», які сьогодні є часто вживаними у наукових студіях. Виклад основного матеріалу. Вже на початковому етапі дослідження терміну «креативні індустрії» виявляється значні розбіжності у його тлумаченні. Велика увага науковців до проблематики креативних індустрій, широкий спектр підходів і досліджуваних явищ породжують багатозначність цього відносно нового в українському науковому дискурсі поняття. Аналіз змістовного навантаження терміну «креативні індустрії» та особливостей його інтерпретації зарубіжною і вітчизняною науковою думкою, дозволяє констатувати, що спільною у вищезгаданих дослідженнях стає проблематика взаємодії культури і економіки. Висновки. Обґрунтовано, що комплексне дослідження феномену креативних індустрій можливе лише за умови урахування множинності підходів до інтерпретації культури у західноєвропейській філософії та особливостей тлумачення культури в контексті вітчизняної світоглядної традиції.
Опис: Шакун, Н.В. До питання концептуалізації поняття культурних і креативних індустрії / Н. В. Шакун // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2019. – № 2 (14). – С. 91-99.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/21197
Розташовується у зібраннях:Шакун Н. В.: наукові статті
Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2019. — №2 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наталія Валеріївна Шакун.pdfСтаття364,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.