Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/21270
Назва: Механізми управління якістю надання адміністративних послуг сервісними центрами МВС України
Інші назви: Механизмы управления качеством предоставления административных услуг сервисными центрами МВД Украины
Mechanisms for quality management of public services provided by service centers of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
Автори: Лілікович, П. В.
Ключові слова: державне управління
механізми управління
якість
адміністративні послуги
сервісний центр
моніторинг
критерій
государственное управление
механизмы управления
качество
административные услуги
сервисный центр
мониторинг
критерий
public administration
management mechanisms
quality
public services
service center
monitoring
criterion
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено розробці теоретичних положень, методичних підходів і практичних рекомендацій щодо вдосконалення механізмів управління якістю надання адміністративних послуг сервісними центрами МВС України. У роботі обґрунтовано теоретичне підґрунтя інструментарію оцінки якості надання адміністративних послуг в діяльності сервісних центрів. Визначено основні поняття у сфері надання послуг. Побудовано схему логічних зв’язків понятійно-категоріального апарату державного управління в частині визначення механізму управління якістю надання адміністративних послуг. Охарактеризовано стандарти якості адміністративних послуг. На основі систематизації зарубіжного досвіду щодо управління якістю надання адміністративних послуг було доведено доцільність його впровадження в діяльність сервісних центрів МВС України. Досліджено і систематизовано нормативно-правову базу регулювання якості надання адміністративних послуг сервісними центрами МВС України. Ідентифіковано основні перспективи подальшого розвитку законодавчого забезпечення процесів надання адміністративних послуг. Визначено основні функції та адміністративні послуги регіональних сервісних центрів МВС України на прикладі роботи сервісних центрів в Чернігівській області. Запропоновано теоретико-методологічну конструкцію механізмів управління якістю надання адміністративних послуг сервісними центрами МВС України. Проаналізовано діяльність сервісних центрів МВС України. Визначено основні тенденції управління якістю надання адміністративних послуг. Запропоновано основні критерії оцінювання якості послуг і розроблено положення моніторингу якості надання адміністративних послуг сервісними центрами МВС України.
Опис: Лілікович, П. В. Механізми управління якістю надання адміністративних послуг сервісними центрами МВС України : дис. ... канд. наук з держ. управління : 25.00.02 / П. В. Лілікович. - Чернігів, 2021. - 190 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/21270
Розташовується у зібраннях:25.00.02 – механізми державного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diss_Lilicovich_H.pdfдисертація44,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.