Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/21275
Назва: Особливості розробки інформаційної системи Automatic sales funnel
Інші назви: Features of development of automatic sales funnel information system
Автори: Рзаєва, С. Л.
Рзаєв, Д. О.
Краскевич, В. Є.
Роскладка, А. А.
Гамалій, В. Ф.
Ключові слова: інформаційна система Automatic sales funnel
CRM-система
система управління контентом
автоматичні інструменти комунікації
інтернет-комунікації
information system Automatic sales funnel
CRM system
content management system
automatic communication tools
Internet communication
Дата публікації: 2020
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: 2;(20)
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми дослідження. У статті описано технологію розробки інформаційної системи Automatic sales funnel, яка формує послідовність дій, які спочатку знайомлять потенційного клієнта з продуктом / послугою, а потім ведуть до здійснення нових і нових покупок. Ознайомлення з товарами / послугами та їх подальшим придбанням здійснюється на автоматичному рівні. В архітектуру інформаційної системи Automatic sales funnel закладено CRM-систему, онлайн-сервіс для автоматизації аналітики е-маркетингу; власний сайт компанії, система управління контентом, що використовується для організації процесу створення, управління та редагування вмісту сайта компанії; автоматичні інструменти комунікації для ефективного управління маркетинговими стратегіями, з метою залучення потенційних клієнтів. Постановка проблеми. Інформаційна система Automatic sales funnel повинна поєднувати в собі стратегію і тактику, які використовуються для залучення клієнтів, містить інструменти, які аналізують теперішній стан конкуренції на цільовому ринку та в Інтернет-мережі, повинна дозволити використовувати експертну оцінку, яка розбиває безлику масу покупців на різні сегменти, яким властиві схожість у поведінці та однаковість інтересів, щоб м’яко привести їх до придбання продуктів / послуг компанії. Аналіз досліджень і публікацій. За останній час були опубліковані статті російських та американських учених, присвячені розгляду теоретичних основ побудови інформаційних систем Automatic sales funnel, проте досліджень українських вчених щодо розробки та архітектури інформаційної системи Automatic sales funnel відсутні. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Прикладний підхід до реалізації інформаційної системи дозволить розробити власне програмне забезпечення для Automatic sales funnel, створити унікальний продукт «під ключ», створити семантичне ядро SEO для швидкої адаптації програмного продукту на цільовому ринку товарів / послуг. Метою статті є аналіз особливостей розробки інформаційної системи Automatic sales funnel. Виклад основного матеріалу. Дано загальне визначення інформаційної системи Automatic sales funnel. Сформульовано основні вимоги та дано визначення щодо режимів функціонування інформаційної системи Automatic sales funnel. Проаналізовано етапи розробки та змодельовано інформаційну систему Automatic sales funnel. Розроблено вебдодаток цієї системи. Висновки відповідно до статті. В архітектуру етапів розробки Automatic sales funnel закладено новітню технологію за унікальним рішенням реалізації бізнес-процесів компанії, яка дозволяє створити семантичне ядро SEO для швидкої адаптації програмного продукту на цільовому ринку товарів / послуг, новітній лендинг із адаптуванням під різні цифрові пристрої, конверсійну форму використання схем з реалізації трафіку на лідогенерування та його адаптацію у СРМ-систему.
Опис: Рзаєва, С. Л. Особливості розробки інформаційної системи Automatic sales funnel / С. Л. Рзаєва, Д. О. Рзаєв, В. Є. Краскевич, А. А. Роскладка // Технічні науки та технології. - 2020. - № 2 (20). - С. 186-196.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/21275
Розташовується у зібраннях:Технічні науки та технології. – 2020. – №2 (20)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11 Рзаєва.pdfСтаття876,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.