Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/21480
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБебко, С. В.-
dc.date.accessioned2021-03-02T21:07:42Z-
dc.date.available2021-03-02T21:07:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/21480-
dc.descriptionБебко, С. В. Кооперація закладів вищої освіти в умовах глобальної конкуренції / С. В. Бебко // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020. - № 3(23). - С.17-25.en_US
dc.description.abstractГлобальні тенденції розвитку торкнулись сфери освіти та науки у більшості країнах, тому швидка адаптація до змін та викликів дозволить уникнути впливу модифікованої конкуренції та ускладнень системи взаємозв’язків та взаємозалежностей між учасниками світового ринку науково-освітніх послуг. Стратегія української освіти та процеси інтернаціоналізації спонукають до активізації нових напрямів розвитку освітньої сфери шляхом кооперації з закладами інших країн і на цій основі подальшу інтеграцію у світовій освітній простір. Кооперативна діяльність в освітній сфері таким чином сприятиме позитивній динаміці національної економіки взагалі й окремих освітніх ін- ституцій. У свою чергу, це вимагає обґрунтування нових просторових освітньо-наукових парадигмальних засад ви- вчення відносин між суб’єктами ринку освітніх послуг. Виникає потребу в дослідженні механізмів взаємодії суб’єктів на ринках освітніх послуг, зокрема кооперації діяльності, що спрямовано на підвищення конкурентоспро- можності закладів вищої освіти в умовах глобальної конкуренції. Визначено, що кооперація закладів вищої освіти – взаємодія двох або більше ЗВО, серед яких хоча б один є іноземним, форма організації освітньо-наукової діяльностіen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherНУ «Чернігівська політехніка»en_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми і перспективи економіки та управління;№ 3(23)-
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectкоопераціяen_US
dc.subjectінтернаціоналізаціяen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectглобалізаціяen_US
dc.subjectвысшее образованиеen_US
dc.subjectкооперацияen_US
dc.subjectинтернационализацияen_US
dc.subjectконкуренцияen_US
dc.subjectглобализацияen_US
dc.subjectконкурентоспособностьen_US
dc.subjecthigher educationen_US
dc.subjectcooperationen_US
dc.subjectnternationalizationen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectompetitivenessen_US
dc.subjectglobalizationen_US
dc.titleКооперація закладів вищої освіти в умовах глобальної конкуренціїen_US
dc.title.alternativeCooperation of higher education institutions in the conditions of global competitionen_US
dc.title.alternativeКооперация учреждений высшего образования в условиях глобальной конкуренцииen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Глобальные тенденции развития коснулись сферы образования и науки в большинстве стран, поэтому быстрая адаптация к изменениям и вызовам позволит избежать влияния модифицированной конкуренции и осложнений си- стемы взаимосвязей и взаимозависимостей между участниками мирового рынка научно-образовательных услуг. Стратегия украинского образования и процессы интернационализации побуждают к активизации новых направле- ний развития образовательной сферы путем кооперации с учреждениями других стран и на этой основе дальней- шей интеграции в мировое образовательное пространство. Кооперативная деятельность в сфере образования может способствовать положительной динамике национальной экономики вообще и отдельных образовательных учреждений в частности. В свою очередь, это требует обоснования новых пространственных образовательно- научных парадигмальных основ изучения отношений между субъектами рынка образовательных услуг. Возникает потребность в исследовании механизмов взаимодействия субъектов на рынках образовательных услуг, в частности кооперации совместной деятельности, целью которой является повышение конкурентоспособности высших учеб- ных заведений в условиях глобальной конкуренции. Определено, что кооперация высших учебных заведений – взаимо- действие двух или более учреждений образования, среди которых хотя бы один является иностранным партнером, форма организации образовательно-научной деятельности.en_US
dc.description.abstractalt2Global development trends have affected education and science in most countries, so rapid adaptation to change and challenges will avoid the impact of modified competition and the complexity of the system of relationships and interdependencies between participants in the global market for research and education services. The strategy of Ukrainian education and the processes of internationalization encourage the activation of new directions of development of the educational sphere through cooperation with institutions of other countries and on this basis further integration into the world educational space. Cooperative activities in the field of education will thus contribute to the positive dynamics of the national economy in general and individual educational institutions. In turn, this requires substantiation of new spatial educational and scientific paradigmatic principles of studying the relations between the subjects of the market of educational services. There is a need to study the mechanisms of interaction of entities in the markets of educational services, in particular the cooperation of activities aimed at increasing the competitiveness of higher education institutions in the face of global competition. It is determined that the cooperation of higher education institutions is the interaction of two or more higher education institutions, at least one of which is foreign, a form of organization of educational and scientific activitiesen_US
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2020. – №3(23)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17-25.pdfстаття300,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.