Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/21637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолковниченко, С. О.-
dc.date.accessioned2021-03-18T12:01:19Z-
dc.date.available2021-03-18T12:01:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/21637-
dc.descriptionМетодологія і організація наукових досліджень у маркетингу : метод. вказівки до виконання контр. роботи для здобувачів ступеню вищ. освіти «магістр» спец. 075 «Маркетинг» / уклад. С. О. Полковниченко. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. - 16 с.en_US
dc.description.abstractМета виконання контрольної роботи з дисципліни «Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу» – поглибити, узагальнити та закріпити знання, які здобувачі вищої освіти одержують у процесі навчання, навчити їх працювати з науковою літературою, статистичними даними, пов’язувати теорію із практикою, сформувати вміння робити висновки, а також представляти (презентувати) свою доповідь перед аудиторією.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"en_US
dc.titleМетодологія і організація наукових досліджень у маркетингу : методичні вказівки до виконання контрольної роботи для здобувачів ступеню вищої освіти «магістр» спеціальності 075 «Маркетинг»en_US
dc.typeLearning Objecten_US
Розташовується у зібраннях:Полковниченко С. О.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу.pdf298 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.