Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/21639
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолковниченко, С. О.-
dc.date.accessioned2021-03-18T12:19:16Z-
dc.date.available2021-03-18T12:19:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/21639-
dc.descriptionМаркетингове ціноутворення : метод. вказівки до виконання розрах.-граф. роботи для здобувачів ступеню вищ. освіти «бакалавр» спец. 075 «Маркетинг» / уклад. С. О. Полковниченко. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. - 21 с.en_US
dc.description.abstractМета виконання розрахунково-графічної роботи з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» – закріплення набутих ЗВО теоретичних знань з даного курсу і формування вміння їх практичного використання.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"en_US
dc.titleМаркетингове ціноутворення : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для здобувачів ступеню вищої освіти «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг»en_US
dc.typeLearning Objecten_US
Розташовується у зібраннях:Полковниченко С. О.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингове ціноутворення..pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.