Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/21660
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоток, В. Ю.-
dc.date.accessioned2021-03-24T14:44:53Z-
dc.date.available2021-03-24T14:44:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/21660-
dc.descriptionКоток, В. Ю. Оцінка конкурентоспроможності та удосконалення торгівлі зоотоварами на прикладі магазину «Бурундук» м. Чернігів: магістерська робота : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / В. Ю. Коток ; керівник роботи Денисенко Т. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2020. – 58 с.en_US
dc.description.abstractОб’єкт дослідження - зоотовари та магазин «Бурундук» м. Чернігів. Предмет дослідження - асортимент зоотоварів, організація торгівлі та конкурентоспроможність магазину «Бурундук». Метою випускної кваліфікаційної роботи є проведення оцінки конкурентоспроможності та удосконалення торгівлі зоотоварами на прикладі магазину «Бурундук» м. Чернігів. У першому розділі представлено поняття конкурентоспроможності продукції та підприємства. Обґрунтовано фактори, що мають вплив на конкурентоспроможність. Проаналізовано класифікацію методів оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Наведено алгоритм проведення оцінки конкурентоспроможності товару. Вивчені основні параметри та методи оцінки конкурентоспроможності продукції та підприємства. У другому розділі подано загальну характеристику магазину «Бурундук». Проаналізовано асортимент зоотоварів за класифікаційними ознаками. Надана оцінка асортименту зоотоварів. Третій розділ присвячений оцінці економічної ефективності діяльності магазину, його конкурентоспроможності та шляхам підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectзоотовариen_US
dc.subjectмагазин «Бурундук»en_US
dc.subjectасортиментen_US
dc.subjectкласифікаціяen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectpet productsen_US
dc.subjectshop «Chipmunk»en_US
dc.subjectassortmenten_US
dc.subjectclassificationen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.titleОцінка конкурентоспроможності та удосконалення торгівлі зоотоварами на прикладі магазину «Бурундук» м. Чернігівen_US
dc.typeThesisen_US
dc.description.abstractalt1The object of research - pet products and shop «Chipmunk» in Chernihiv. The subject of research - the range of pet products, trade organization and competitiveness of the shop «Chipmunk». The purpose of the final qualification work is to assess the competitiveness and improvement of trade in pet products on the example of the shop «Chipmunk» in Chernihiv. The first section presents the concept of product and enterprise competitiveness. Factors influencing competitiveness are substantiated. The classification of methods for assessing the competitiveness of the enterprise is analyzed. An algorithm for assessing the competitiveness of goods is presented. The main parameters and methods of assessing the competitiveness of products and enterprises are studied. The second section presents a general description of the shop «Chipmunk». The range of pet products by classification features is analyzed. An assessment of the range of pet products is given. The third section is devoted to assessing the economic efficiency of the store, its competitiveness and by increasing the level of competitiveness of the enterprise.en_US
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Коток В.Ю._МПТп-191_2020.pdf1,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.