Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/21720
Назва: Анотований інформаційно-бібліографічний покажчик статей з періодичних видань. Економічні науки. Маркетинг (IV квартал 2020 р.)
Автори: Сіденко, Т. А.
Ключові слова: економіка
маркетинг
статистика
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : Наукова бібліотека ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): Інформаційно-бібліографічний покажчик містить частково анотований огляд статей з періодичних видань, які бібліотека отримала за жовтень, листопад, грудень 2021 року
Опис: Анотований інформаційно-бібліографічний покажчик статей з періодичних видань. Економічні науки. Маркетинг (IV квартал 2020 р.) / уклад. Т. А. Сіденко. – Чернігів : Наукова бібліотека Національного університету «Чернігівська політехніка», 2021. – 169 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/21720
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні покажчики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Економічні науки. Маркетинг (IV квартал 2020 р.) .pdfбібліографічний покажчик1,96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.