Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/22199
Назва: Сучасні маркетингові та інформаційні технології у діяльності сучасного підприємства
Інші назви: Современные маркетинговые и информационные технологии в деятельности современного предприятия
Modern marketing and informational technologies in the activities of the modern enterprise
Автори: Родіонов, С. О.
Чепела, В. В.
Морозова, Є. С.
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
інтернет-маркетинг
маркетинговий комплекс
маркетингова система підприємства
маркетинговая деятельность
интернет-маркетинг
маркетинговый комплекс
маркетинговая система предприятия
marketing
marketing activity
internet marketing
marketing complex
marketing system of the enterprise
Дата публікації: 2018
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління;№ 1 (9)
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості маркетингової діяльності сучасних промислових підприємств. Формування ери інформаційного суспільства забезпечує перебудову в прийнятті управлінських рішень для керівництва підприємств. Стабільне функціонування на ринку неможливе без узгоджених та поступових маркетингових дій. За таких умов все більш актуальним стає питання вирішення задач отримання, збору, накопичення, аналізу, упорядкування та раціонального використання значного обсягу оперативної і достовірної інформації для прийняття рішень, пов'язаних з різними функціями маркетингу. Визначено можливості впровадження сучасних інформаційних технологій у маркетингову та іншу господарську діяльність.
Опис: Родіонов, С. О. Сучасні маркетингові та інформаційні технології у діяльності сучасного підприємства / С. О. Родіонов, В. В. Чепела, Є. С. Морозова // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 46-50.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/22199
Розташовується у зібраннях:Чернігівський науковий часопис. Серія 1, Економіка і управління. – 2018. – № 1 (9).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
46-50.pdfстаття298,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.