Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/22208
Назва: Особливості створення бренду підприємства
Інші назви: Особенности создания бренда компании
Features of enterprise brand creation
Автори: Салюк, А. П.
Ключові слова: маркетингові інструменти
бренд
брендінг
формування бренда
торгова марка
маркетинговые инструменты
брендинг
формирования бренда
торговая марка
мarketing tools
brand
branding
brand creating
trade mark
Дата публікації: 2018
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління;№ 1 (9)
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто основні особливості формування та просування бренда підприємства, визначено основні маркетингові інструменти необхідні для становлення та просування бренду на ринку. Перевагами поданої послідовності етапів є тісне поєднання процесу формування бренда з процесом створення нового продукту, а також значна деталізація дій щодо виявлення незадоволених потреб на ринку та генерації ідей нового товару і визначення сутності бренда, що створюється та виводиться на ринок.
Опис: Салюк, А. П. Особливості створення бренду підприємства / А. П. Салюк // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 78-81.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/22208
Розташовується у зібраннях:Чернігівський науковий часопис. Серія 1, Економіка і управління. – 2018. – № 1 (9).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
78-81.pdfстаття287,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.