Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/22212
Назва: Система бренд-маркетингових комунікацій у просуванні брендів торговельних підприємств
Інші назви: Система бренд-маркетинговых коммуникаций в продвижении бренда торговых компаний
Brand marketing communication system in promoting the brands of trading companies
Автори: Дибчук, Л. В.
Добровольська, К. А.
Ключові слова: бренд-маркетингові комунікації
дистрибуція
реклама
стимулювання збуту
PR
SMM
SEO
бренд-маркетинговые коммуникации
дистрибуция
стимулирование сбыта
brand marketing communication
distribution
advertising
sales promotion
Дата публікації: 2018
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління;№ 1 (9)
Короткий огляд (реферат): статті розглянуто систему бренд-маркетингових комунікацій як важливого інструменту в просуванні брендів торговельних підприємств. Проведено аналіз впливу рекламної діяльності на розвиток брендів і з’ясовано, що система комунікацій бренд-менеджменту є однією з найголовніших функціональних складових процесу брендингу. Доведено, що дієвим інструментарієм загальної системи бренд-менеджменту є сукупність бренд-маркетингових комунікацій, комплексом взаємопов'язаних елементів, де вплив одного інструменту підсилює дію інших, що забезпечує ефективність всієї сукупності. Виявлено, що бренд-маркетингові комунікації мають базуватися на визначеному типі ринку, певній стратегії просування, характері бренду, результатах аналізу цільової аудиторії, а також враховувати архітектуру бренду. Авторами вказано на важливість використання безпосередньої реалізації бренд-маркетингових комунікацій через рекламу, пропаганду, піар, стимулювання збуту, стимулювання споживачів, спонсорство, особистий продаж, сейлз промоушн (sales promotion), прямий маркетинг. Подальші дослідження будуть спрямовані на детальне вивчення системи бренд-маркетингових комунікацій у просуванні брендів торговельних підприємств за допомогою цифрового маркетингу.
Опис: Дибчук, Л. В. Система бренд-маркетингових комунікацій у просуванні брендів торговельних підприємств / Л. В. Дибчук, К. А. Добровольська // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 100-108.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/22212
Розташовується у зібраннях:Чернігівський науковий часопис. Серія 1, Економіка і управління. – 2018. – № 1 (9).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
100-108.pdfстаття530,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.