Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/22281
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗеленська, О. О.-
dc.contributor.authorАлєшугіна, Н. О.-
dc.contributor.authorЗеленський, В. С.-
dc.date.accessioned2021-05-21T11:57:32Z-
dc.date.available2021-05-21T11:57:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/22281-
dc.descriptionЗеленська, О. О. Клієнтоорієнтований підхід у технології туристичних продажів / О. О. Зеленська, Н. О. Алєшугіна, В. С. Зеленський // Юність науки – 2020: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез доповідей Х Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 23-24 квіт. 2020 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020. – С. 914-916.en_US
dc.description.abstractУміння продавати в сучасному світі стало одним із базових умінь кожної працюючої людини. Майстерність у техніках продажу, переважною мірою, визначає престижність роботи, рівень доходу й успішність (і не лише фінансову) кожної людини. Для туристичного бізнесу уміння менеджерів продавати туристичний продукт означає отримання високих прибутків, формування гарного іміджу туристичної фірми та її процвітання в майбутньому.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"en_US
dc.subjectклієнтоорієнтований підхідen_US
dc.subjectтуристичні продажіen_US
dc.titleКлієнтоорієнтований підхід у технології туристичних продажівen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Юність науки – 2020: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства (м. Чернігів, 23-24 квітня 2020 р.)
Алєшугіна Н. О.: доповіді, тези доповідей
Зеленська О. О.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
yun20-t2-914-916.pdfнаукова доповідь282,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.