Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/22286
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуцюк, І. В.-
dc.date.accessioned2021-05-24T06:29:32Z-
dc.date.available2021-05-24T06:29:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/22286-
dc.descriptionЛуцюк, І. В. Перехідний етап у розвитку особистості як проблема вікової та спеціальної психології / І. В. Луцюк ; наук. кер. О. В. Герасименко // Інновації в соціальній сфері: досвід і перспективи : збірник тез наук. доповідей учасників наук.-метод. семінару (м. Чернігів, 2 листоп. 2020 р.). - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020. – C. 41-43.en_US
dc.description.abstractВелике значення у психологічній підготовці учнів до переходу на другий ступінь загальної освіти має робота, спрямована на подолання труднощів соціальної адаптації. Під час адаптаційного періоду в 5 класі особливо важливо створювати особистісну привабливість кожного учня шляхом моделювання ситуацій успіху.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"en_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectпсихологіяen_US
dc.subjectзагальна освітаen_US
dc.titleПерехідний етап у розвитку особистості як проблема вікової та спеціальної психологіїen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Герасименко О. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей науково-методичного семінару (м. Чернігів, 2 листопада 2020 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
41-43 Луцюк І. В..pdf443,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.