Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/22457
Назва: | Особливості державно-приватного партнерства як механізм реалізації нової регіональної політики для функціонування та розвитку дорожнього господарства |
Автори: | Хоменко, І. О. Волинець, Л. М Лисенко, Г. О. |
Ключові слова: | державно-приватне партнерство публічно-приватне партнерство державний сектор транспортна інфраструктура фінансування |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
Серія/номер: | Науковий вісник Полісся;№ 2 (21) |
Короткий огляд (реферат): | У даній статті розкрито основні поняття, принципи, значення діяльності державно-приватного партнерства (ДПП), його значимість, головні положення та вагомість для функціонування та розвитку дорожнього господарства в Україні. Також наведено основні переваги функціонування системи державно-приватного партнерства, проаналізовано законодавчу базу та головні принципи для ефективної діяльності. Окреслено приклади успішних світових проєктів державно-приватного партнерства у сфері дорожнього господарства, які є основою для визначення розміру плати за проїзд по автомобільним дорогам загального користування для транспортних засобів. Охарактеризовано договори, які були укладені адміністративними установами на засадах державно-приватного партнерства. Досліджено основну діяльність державного дорожнього фонду, джерела його фінансування та розподілу коштів. Визначено основні боргові зобов’язання дорожнього господарства та подальший їхній вплив на розвиток державно-приватного партнерства в Україні. З’ясовано головні проблеми, причини неефективності державно-приватного партнерства в сфері дорожнього господарства та запропоновано ефективні шляхи розвитку, вирішення складних питань. Проведено аналіз основних факторів, які впливають на розвиток державно-приватного партнерства України та наведено шляхи усунення негативних чинників. Розглянуто принципи дії та суть перших шести пілотних транспортних проєктів України і подальше збільшення їхньої кількості, які були розроблені з урахуванням світових стандартів на основі вимог обох сторін. Розкрито вплив світової пандемії на трафіки різних країн світу. Наведено приклади компаній, які в час послаблення карантинних обмежень змогли відновити свою діяльність і підвищити економічний рейтинг. Запропоновано основні шляхи покращення функціонування дорожнього господарства України. |
Опис: | Хоменко, І. О. Особливості державно-приватного партнерства як механізм реалізації нової регіональної політики для функціонування та розвитку дорожнього господарства / І. О. Хоменко, Л. М. Волинець, Г. О. Лисенко // Науковий вісник Полісся. - 2020. - № 2 (21). - С. 73-82. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/22457 |
Розташовується у зібраннях: | Хоменко І. О.: наукові статті Науковий вісник Полісся. – 2020. – №2 (21) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
73-82.pdf | стаття | 490,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.