Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/22457
Назва: Особливості державно-приватного партнерства як механізм реалізації нової регіональної політики для функціонування та розвитку дорожнього господарства
Автори: Хоменко, І. О.
Волинець, Л. М
Лисенко, Г. О.
Ключові слова: державно-приватне партнерство
публічно-приватне партнерство
державний сектор
транспортна інфраструктура
фінансування
Дата публікації: 2020
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Серія/номер: Науковий вісник Полісся;№ 2 (21)
Короткий огляд (реферат): У даній статті розкрито основні поняття, принципи, значення діяльності державно-приватного партнерства (ДПП), його значимість, головні положення та вагомість для функціонування та розвитку дорожнього господарства в Україні. Також наведено основні переваги функціонування системи державно-приватного партнерства, проаналізовано законодавчу базу та головні принципи для ефективної діяльності. Окреслено приклади успішних світових проєктів державно-приватного партнерства у сфері дорожнього господарства, які є основою для визначення розміру плати за проїзд по автомобільним дорогам загального користування для транспортних засобів. Охарактеризовано договори, які були укладені адміністративними установами на засадах державно-приватного партнерства. Досліджено основну діяльність державного дорожнього фонду, джерела його фінансування та розподілу коштів. Визначено основні боргові зобов’язання дорожнього господарства та подальший їхній вплив на розвиток державно-приватного партнерства в Україні. З’ясовано головні проблеми, причини неефективності державно-приватного партнерства в сфері дорожнього господарства та запропоновано ефективні шляхи розвитку, вирішення складних питань. Проведено аналіз основних факторів, які впливають на розвиток державно-приватного партнерства України та наведено шляхи усунення негативних чинників. Розглянуто принципи дії та суть перших шести пілотних транспортних проєктів України і подальше збільшення їхньої кількості, які були розроблені з урахуванням світових стандартів на основі вимог обох сторін. Розкрито вплив світової пандемії на трафіки різних країн світу. Наведено приклади компаній, які в час послаблення карантинних обмежень змогли відновити свою діяльність і підвищити економічний рейтинг. Запропоновано основні шляхи покращення функціонування дорожнього господарства України.
Опис: Хоменко, І. О. Особливості державно-приватного партнерства як механізм реалізації нової регіональної політики для функціонування та розвитку дорожнього господарства / І. О. Хоменко, Л. М. Волинець, Г. О. Лисенко // Науковий вісник Полісся. - 2020. - № 2 (21). - С. 73-82.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/22457
Розташовується у зібраннях:Хоменко І. О.: наукові статті
Науковий вісник Полісся. – 2020. – №2 (21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
73-82.pdfстаття490,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.