Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/22468
Назва: Формування ефективного маркетингу в сільському господарстві (за матеріалами СВК "Зоря")
Автори: Довга, Я. М.
Ключові слова: маркетингові комунікації
маркетингова діяльність
реклама
підприємство
конкуренти
споживачі
marketing communications
marketing activity
advertising
enterprise
competitors
consumers
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Короткий огляд (реферат): У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання управління системи маркетингу в сільськогосподарських підприємствах. Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи: – теоретичні аспекти маркетингової діяльності в сільському господарстві; – аналіз маркетингової діяльності підприємства СВК «Зоря»; – шляхи удосконалення маркетингової діяльності СВК «Зоря». У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо покращення маркетингової діяльності СВК «Зоря».
Опис: Довга, Я. М. Формування ефективного маркетингу в сільському господарстві (за матеріалами СВК "Зоря") : магістерська робота : 075 Маркетинг / Я. М. Довга ; керівник роботи В. А. Москаленко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. - Чернігів, 2021. - 65 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/22468
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Довга_Магістр_2021.pdfмагістерська робота1,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.