Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/22660
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦиброва, А. В.-
dc.date.accessioned2021-06-23T09:30:04Z-
dc.date.available2021-06-23T09:30:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/22660-
dc.descriptionЦиброва, А. В. Теоретичне обґрунтування сутності електронної комерції / А. В. Циброва // Науковий вісник Полісся. -2020. - № 2 (21). - С. 170-177.en_US
dc.description.abstractСфера торгівлі сьогодні зазнає кардинальних змін у результаті активного впровадження нових цифрових технологій, що протягом останніх десяти років змінили базові принципи функціонування цієї сфери. Електронна комерція є вже невід’ємною складовою всієї сфери торгівлі, яка розвивається в усьому світі дуже швидкими темпами. Це і обумовлює актуальність проведення наукових досліджень для поглиблення теоретичних та методичних положень її розвитку. У статті розглянуто питання визначення сутності категорії «електронна комерція». Визначено, що активний розвиток цього виду комерції у світі актуалізує проведення наукових досліджень у даному напрямку і зумовлює важливість поглиблення теоретичних та методичних положень розвитку електронної комерції, формування належного інституційного забезпечення активізації її подальшого функціонування. У статті на основі застосування методу контент-аналізу було виокремлено та проаналізовано наявні в науковій літературі концепції розгляду сутності електронної комерції. Встановлено наявність значної кількості таких підходів, що визначило необхідність їх систематизації в окремі напрями. Таким чином було виділено п’ять цілісних, узагальнених груп концепцій щодо трактування науковцями сутності електронної комерції, а саме: функціональний, інтерактивний, структурний, компонентний та статичний. У статті проаналізовано сутність кожної з концепції та запропоновано власне розуміння змісту категорії «електронна комерція»: електронна комерція – окремий вид електронного бізнесу, сутність якого полягає у формуванні та розвитку господарських відносин між економічними агентами у процесі продажу, придбання товарів та послуг за допомогою Інтернету, використання цифрових технологій маркетингу для їх збуту, електронних систем для оплати їхньої вартості з метою задоволення попиту на такі товари та послуги і для отримання прибуткуen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"en_US
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Полісся;№ 2 (21)-
dc.subjectкомерціяen_US
dc.subjectелектронна комерціяen_US
dc.subjectелектронний бізнесen_US
dc.subjectцифровий маркетингen_US
dc.subjectнауковий підхідen_US
dc.subjectсистематизаціяen_US
dc.subjectcommerceen_US
dc.subjecte-commerceen_US
dc.subjecte-businessen_US
dc.subjectdigital marketingen_US
dc.subjectscientific approachen_US
dc.subjectsystematizationen_US
dc.titleТеоретичне обґрунтування сутності електронної комерціїen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Today, commerce is undergoing radical changes as a result of active introduction of new digital technologies that have changed the basic principles of the above field over the past ten year of the whole field of trade, which is developing very rapidly around the world. This determines the relevance of research to deepen theoretical and methodological provisions of its development. Within the article, the issue of defining the essence of the category "e-commerce" is considered. It is noted that active development of this type of commerce in the world actualizes this area of research and determines the importance of deepening theoretical and methodological provisions of e-commerce, the formation of appropriate institutional support to intensify its further functioning. In the article, based on the application of the method of the content analysis, concepts of the essence consideration of "e-commerce" available in the scientific literature are singled out and analyzed. The presence of a significant number of such approaches has been established, which has determined the need to systematize them in separate areas. Thus, five holistic, generalized groups of concepts have been identified for scientists to interpret the essence of ecommerce, namely: functional, interactive, structural, component and static. Within the article, the essence of each of the concepts is analyzed, and its own understanding of the content of the category "e-commerce" is offered: е-commerce is a separate type of e-business, the essence of which is the formation and development of economic relations between economic agents in the process of selling, purchasing goods and services on the Internet, the use of digital marketing technologies for their sale, electronic systems to pay for their value in order to meet the demand for these goods and services and to make profit.en_US
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. – 2020. – №2 (21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
170-177.pdfстаття345,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.