Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/22759
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНодія, Є. Р.-
dc.date.accessioned2021-06-30T10:15:11Z-
dc.date.available2021-06-30T10:15:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/22759-
dc.descriptionНодія, Є. Р. Стратегія формування конкурентних переваг підприємства готельного бізнесу в умовах пандемії : кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / Є. Р. Нодія ; керівник роботи Ю. В. Шабардіна ; НУ «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2021. – 75 с.en_US
dc.description.abstractПредметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів побудови стратегії формування конкурентних переваг підприємства готельного бізнесу в сучасних умовах. Об’єкт дослідження – процес формування конкурентних переваг на ринку готельних послуг. Метою кваліфікаційної роботи є розробка стратегії формування конкурентних переваг підприємства готельного бізнесу з урахуванням регіональних особливостей в умовах пандемії. Методами дослідження є статистичний аналіз готельного бізнесу в світі, Україні та її областей. Крім того була використана наукова інформація про стратегічні підходи при ведені готельного бізнесу та були проведені математичні розрахунки результативності готельного бізнесу. Досліджено теоретичні засади формування конкурентних переваг підприємства готельного бізнесу в умовах пандемії, розкрита сутність та роль готельного бізнесу в економіці країни, розглянуті сучасні організаційні форми готельного бізнесу в світі та Україні, визначені передумови забезпечення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу в умовах пандемії, проаналізовані ринкові процеси в готельному бізнесі, описані сучасні тенденції розвитку світового готельного бізнесу, здійснена оцінка стану готельно-ресторанного бізнесу в Україні, висвітлені регіональні особливості формування конкурентних переваг підприємств готельного бізнесу в умовах пандемії.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectготельний бізнесen_US
dc.subjectпандеміяen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectрегіонen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjecthotel businessen_US
dc.subjectpandemicen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjectregionen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.titleСтратегія формування конкурентних переваг підприємства готельного бізнесу в умовах пандеміїen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нодія бакалавр Мен-171 кафедра МДС 2021.pdfдиплом2,54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.