Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/22760
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПівень, І. О.-
dc.date.accessioned2021-06-30T10:24:21Z-
dc.date.available2021-06-30T10:24:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/22760-
dc.descriptionПівень, І. О. Удосконалення маркетингової стратегії підприємтва в умовах пандемії COVID-19 : кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / І. О. Півень ; керівник роботи О. В. Попело ; НУ «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2021. – 81 с.en_US
dc.description.abstractАктуальність теми дослідження зумовлена тим, що становлення і розвиток ринкових відносин в економіці України особливо в умовах жорсткої конкуренції та пандемії COVID-19, обумовлюють необхідність удосконалення механізму управління підприємствами, орієнтації системи менеджменту на ринкові умови господарювання, здатності швидко й гнучко реагувати на зміни в навколишньому середовищі та всередині підприємства.. Об’єктом дослідження є процес удосконалення маркетингової стратегії підприємства в умовах пандемії COVID-19. Предметом дослідження є теоретичні і практичні аспекти удосконалення маркетингової стратегії підприємства ПрАТ «Чернігівська взуттєва фабрика «Берегиня». Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення маркетингової стратегії підприємства в умовах пандемії COVID-19 (на прикладі ПрАТ «Чернігівська взуттєва фабрика «Берегиня»). Qualification work contains: 82 pp., 5 figs., 18 tables., 34 literature sources, 1 app. The relevance of the research topic is due to the fact that the formation and development of market relations in the economy of Ukraine, especially in conditions of fierce competition and pandemic COVID-19, necessitate improving the management mechanism, focusing management system on market conditions, ability to respond quickly and flexibly to environmental changes. environment and inside the enterprise .. The object of the study is the process of improving the marketing strategy of the enterprise in the context of the COVID-19 pandemic. The subject of the study is the theoretical and practical aspects of improving the marketing strategy of PJSC "Chernihiv Shoe Factory" Berehynia ". The purpose of the qualification work is to improve the marketing strategy of the company in a pandemic COVID-19 (on the example of PJSC "Chernihiv Shoe Factory" Berehynia ").en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectелектронна комерціяen_US
dc.subjectзовнішне середовищеen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectприбутокen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjecte-commerceen_US
dc.subjectexternal environmenten_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectprofiten_US
dc.titleУдосконалення маркетингової стратегії підприємтва в умовах пандемії COVID-19en_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Півень бакалавр Мен-171 кафедра МДС 2021.pdfдиплом1,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.