Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/22761
Назва: Дослідження внутрішнього ринку та розробка бізнес-плану створення весільної агенції
Автори: Рилошко, А. С.
Ключові слова: бізнес-план
івент-менеджмент
івент-індустрія
весільна агенція
business plan
event management
event industry
wedding agency
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів дослідження ринку весільних послуг та розробки бізнес-плану створення весільної агенції в сучасних умовах. Об’єкт дослідження – процес визначення потреби і обґрунтування необхідності відкриття весільної агенції. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження внутрішнього ринку та розробка бізнес-плану по створенню весільної агенції. Методами дослідження є аналітичний, систематичний та порівняльний метод. Оброблення інформації відбувалося за допомогою комп’ютерних програм: Microsoft Word, Microsoft Excel. Досліджено ринок весільних послуг в Україні та розроблено бізнес-план по створенню весільної агенції. Проаналізовано внутрішній ринок весільних послуг, розглянуто та висвітлено теоретично-методичні засади бізнес планування та івент-менеджменту. Розроблено комплексний бізнес-план по створенню весільної агенції “Lovely wedding events”
Опис: Рилошко, А. С. Дослідження внутрішнього ринку та розробка бізнес-плану створення весільної агенції : кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / А. С. Рилошко ; керівник роботи Ю. В. Шабардіна ; НУ «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2021. – 85 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/22761
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рилошко бакалавр Мен-171 кафедра МДС 2021.pdfдиплом1,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.