Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/22763
Назва: Стратегія забезпечення прибутковості та нарощування потенціалу підприємства в умовах конкурентного ринку
Автори: Середа, Д. В.
Ключові слова: стратегія
конкурентоспроміжність
потенціал
магазин
розробка
витрати
прибуток
strategy
competitiveness
potential
store
costs
profit
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Короткий огляд (реферат): Об'єктом дослідження є процес розробки стратегії забезпечення прибутковості та нарощування потенціалу магазину. Предметом дослідження є теоретичні положення та практичні аспекти для підвищення потенціалу магазину «Ace Of Case». Мета роботи: вивчення теоретичних основ та надання практичних рекомендацій щодо нарощування потенціалу магазину. Методи дослідження – економіко-статистичний, математичний, експертний, статистичний, системно-функціональний. Вивчено головні методи визначення прибутковості підприємства; Аналіз прибутковості та рентабельності магазину; визначено шляхи удосконалення конкурентної стратегії магазину.
Опис: Середа, Д. В. Стратегія забезпечення прибутковості та нарощування потенціалу підприємства в умовах конкурентного ринку : кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / Д. В. Середа ; керівник роботи Ю. В. Шабардіна ; НУ «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2021. – 49 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/22763
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Середа бакалавр Мен-171 кафедра МДС 2021.pdfдиплом1,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.