Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/22830
Назва: Особливості структурного формування продукту готельно-туристичного бізнесу
Автори: Голуб, Д. Р.
Соломаха, І. В.
Ключові слова: готельно-туристичний бізнес
туристична галузь
кемпінг
мотель
туристична база
котедж
Дата публікації: 2020
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): З метою підвищення рівня якості та культури обслуговування, а також конкурентоздатності на світовому ринку підприємства готельно-ресторанного бізнесу повинні пропонувати не лише високий рівень комфорту, але й широкий спектр додаткових послуг. Сервіс готелю доцільно формувати не за принципом попиту, а за принципом пропозиції.
Опис: Голуб, Д. Р. Особливості структурного формування продукту готельно-туристичного бізнесу / Д. Р. Голуб ; наук. керівник І. В. Соломаха // Новітні технології у науковій діяльності і навчальному процесі : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих учених (м. Чернігів, 8-9 квіт. 2020 р.) : збірник тез доп. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020. – С. 375-378.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/22830
Розташовується у зібраннях:Соломаха І. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (м. Чернігів, 8- 9 квітня 2020 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
375-378 Голуб Д. Р..pdfНаукова доповідь277,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.