Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/22844
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоменко, І. О.-
dc.contributor.authorЗаворотна, К. Д.-
dc.date.accessioned2021-07-02T12:26:13Z-
dc.date.available2021-07-02T12:26:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/22844-
dc.descriptionХоменко, І. О. Якісний туристичний бренд – запорука формування іміджу та туристичних можливостей України / І. О. Хоменко, К. Д. Заворотна // Юність науки – 2019: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез Міжнар. наук.-практ. конф.студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 17-18 квіт. 2019 р.) у 2-х ч. Ч. 1. - Чернігів : ЧНТУ, 2019. - С. 32-33.en_US
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку країн, невід’ємною частиною є розвиток туристичної сфери. Для кожної країни одним із основних завдань є створення позитивного іміджу. На туристичний імідж безпосередньо впливає імідж держави. Для покращення державного іміджу, необхідно створити правильну стратегію для проведення інформаційної політикиen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.subjectтуристичний брендen_US
dc.titleЯкісний туристичний бренд – запорука формування іміджу та туристичних можливостей Україниen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2019
Хоменко І. О.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019-zbirnyk-yunist-1-ch-1-32-33.pdfнаукова доповідь296,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.