Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/22914
Назва: Менеджмент маркетингу : методичні вказівки до практичних занять, самостійної та дистанційної роботи здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» усіх форм навчання
Автори: Самійленко, Г. М.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Метою викладання навчальної дисципліни “Менеджмент маркетингу” є засвоєння теоретичних знань з організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності на підприємстві.
Опис: Менеджмент маркетингу : метод. вказівки до практ. занять, самост. та дистанц. роботи здобувачів вищ. освіти спец. 073 «Менеджмент» усіх форм навчання / уклад. Г. М. Самійленко. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – 80 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/22914
Розташовується у зібраннях:Самійленко Г. М.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Менеджмент маркетингу..pdfНавчально-методичне видання1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.