Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/22916
Назва: Менеджмент маркетингу : методичні вказівки до виконання та захисту контрольної роботи і самостійного засвоєння дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» усіх форм навчання
Автори: Самійленко, Г. М.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Виконання контрольної роботи ставить за мету: закріпити та поглибити знання, набуті здобувачами у процесі вивчення дисципліни « Менеджмент маркетингу »; виробити у здобувачів нави ч ки самостійної роботи зі спеціальною професійною літературою, довідниками, посібниками, джерелами статистичної інформації тощо; навчити здобувачів вищої освіти узагальнювати теоретичні матеріали, інтерпретувати зібрані дані, самостійно формулювати висновки, обґрунтовувати та відстоювати власну точку зор у з досліджуваних проблем.
Опис: Менеджмент маркетингу : метод. вказівки до виконання та захисту контр. роботи і самост. засвоєння дисципліни для здобувачів вищ. освіти спец. 073 «Менеджмент» усіх форм навчання / уклад. Г. М. Самійленко. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – 28 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/22916
Розташовується у зібраннях:Самійленко Г. М.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Менеджмент маркетингу. (До вик. та зах. контр.роб. і самост. засвоєн. дисц. ).pdfНавчально-методичне видання512,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.