Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/22931
Назва: Рекламний менеджмент : методичні вказівки до виконання та захисту контрольної роботи і самостійного засвоєння дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» усіх форм навчання
Автори: Самійленко, Г. М.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка»
Короткий огляд (реферат): Виконання контрольної роботи ставить за мету: закріпити та поглибити знання, набуті здобувачами у процесі вивчення дисципліни «Рекламний менеджмент»; виробити у здобувачів навички самостійної роботи зі спеціальною професійною літературою, довідниками, посібниками, джерелами статистичної інформації тощо; навчити здобувачів вищої освіти узагальнювати теоретичні матеріали, інтерпретувати зібрані дані, самостійно формулювати висновки, обґрунтовувати та відстоювати власну точку зору з досліджуваних проблем.
Опис: Рекламний менеджмент : метод. вказівки до виконання та захисту контр. роботи і самост. засвоєння дисципліни для здобувачів вищ. освіти спец. 073 «Менеджмент» усіх форм навчання / уклад. Г. М. Самійленко. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – 30 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/22931
Розташовується у зібраннях:Самійленко Г. М.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рекламний менеджмент..pdfНавчально-методичне видання544,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.