Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/22964
Назва: Основи маркетингової діяльності : методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Основи маркетингової діяльності» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання
Автори: Бабаченко, Л. В.
Забаштанська, Т. В.
Вербицька, А. В.
Хоменко, І. О.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Метою даної дисципліни є ознайомлення ЗВО з концептуальними основами маркетингу; формування умов щодо підготовки до успішної діяльності в маркетинговій сфері; створення умов для оволодіння універсальними і професійними компетенціями, що сприяють соціальній мобільності випускника-бакалавра за спеціальністю 075 «Маркетинг» та його затребуваності на ринку праці, стимулювання інтересу до спеціальності, формування у студентів світогляду, що сприятиме усвідомленому відношенню до навчальних занять та планування своєї кар’єри.
Опис: Основи маркетингової діяльності : метод. вказівки до виконання контр. роботи для здобувачів вищ. освіти спец. 075 «Маркетинг» ден. та заоч. форми навчання / уклад.: Л. В. Бабаченко, Т. В. Забаштанська, А. В. Вербицька, І. О. Хоменко. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – 23 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/22964
Розташовується у зібраннях:Хоменко І. О.: навчально-методичні видання
Вербицька А. В.: навчально-методичні видання
Забаштанська Т. В.: навчально-методичні видання
Бабаченко Л. В.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Основи маркетингової діяльності..pdfНавчально-методичне видання356,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.