Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/23719
Назва: Основні аспекти викладання дисципліни «Фахова українська мова» для студентів технічних спеціальностей
Автори: Гаценко, І. О.
Ключові слова: методи навчання
аспекти викладання
професійна термінологія
результати навчання
основи професійного мовлення
організація навчального процесу
teaching methods
aspects of teaching
professional terminology
learning outcomes
basics of professional speech
organization of educational process
Дата публікації: 2020
Видавництво: Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено розгляду основних аспектів викладання дисципліни «Фахова українська мова» у технічному виші, проаналізовано професійні аспекти та результати навчання студентів різних галузей знань і напрямів підготовки. Досліджено сучасний стан викладання професійної термінології, перекладу, редагування, коригування наукових текстів. У дослідженні порушено проблему використання ефективних методів навчання дисципліни «Фахова українська мова» для студентів технічних спеціальностей, висвітлено особливості та переваги цих методів. Зазначено, що ефект уроку-конференції, формат круглого столу, рецензування професійних текстів, використання інтернет-технологій в освіті як нові методи та підходи до навчання завжди урізноманітнюють практичне заняття, привертають увагу, зацікавлюють і сприяють активній роботі студента. У статті проаналізовано різнотипні завдання: складання вторинних текстів (анотації, резюме, реферати, доповіді); складання власне наукових повідомлень (огляд; відгук / рецензія; стаття); складання тези на певну тему для усного виступу (презентація доповіді, участь у діалогах, полілог); складання усної та письмової наукової промови. У статті наголошено на використанні цікавих інтерактивних методів навчання: «Інтерактивні завдання», «Тренувальні завдання», «Робота в групах». Встановлено, що зазначені методи сприяють швидкому і якісному опануванню теоретичного матеріалу. Доведено, що виконання завдання на редагування як дієвий метод для запам’ятовування норм літературної мови підвищує інтерес студентів до покращення рівня володіння українською мовою. Зазначено, що принцип обґрунтованості, аргументованості, доказовості відповіді передбачає установку на повне, послідовне доказове висловлення своєї думки. Вихідним пунктом здійснення цього принципу є така організація навчального процесу, коли студент поставлений перед необхідністю доводити свою точку зору, свій варіант розв’язання проблеми, що зумовлює включення в модулі проєктних завдань, які дозволяють інтегрувати знання студентів із різних галузей науки при вирішенні тієї чи іншої проблеми.
Опис: Гаценко, І. О. Основні аспекти викладання дисципліни «Фахова українська мова» для студентів технічних спеціальностей / І. О. Гаценко // Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації. – 2020. – Том 31 (70). – № 4. – Ч. 1. – С. 18 – 22.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/23719
Розташовується у зібраннях:Гаценко І. О.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18-22.pdfНаукова стаття300,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.