Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/23744
Назва: Маркетинг : методичні вказівки з переддипломної практики для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання. Освітня програма «Маркетинг», рівень вищої освіти – другий (магістерський), спеціальність 075 "Маркетинг", галузь знань 07 "Управління та адміністрування"
Автори: Вербицька, А. В.
Бабаченко, Л. В.
Забаштанська, Т. В.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Переддипломна практика здобувачів вищої освіти спеціальності "Маркетинг" спрямована на узагальнення знань, формування практичних умінь і навичок на базі конкретного ринкового суб’єкта, оволодіння практичним досвідом та забезпечення готовності майбутнього фахівця до професійної діяльності, а також збору матеріалів для підготовки кваліфікаційної роботи.
Опис: Маркетинг : метод. вказівки з переддиплом. практики для здобувачів вищ. освіти спец. 075 «Маркетинг» ден. та заоч. форми навчання / уклад.: А. В. Вербицька, Л. В. Бабаченко. Т. В. Забаштанська. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – 30 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/23744
Розташовується у зібраннях:Забаштанська Т. В.: навчально-методичні видання
Бабаченко Л. В.: навчально-методичні видання
Вербицька А. В.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг..pdfНавчально-методичне видання365,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.